سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح "گرنت فناوری" در گلستان کلید خورد

پارک علم و فناوری گلستان با همکاری وزارت علوم از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری در قالب گرنت فناوری "طرح جوانه" حمایت می‌کند.

غفاری رئیس پارک علم و فناوری گلستان ددر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  گفت: به منظور زمینه‌سازی حرکت دانشگاه‌های کشور به سوی دانشگاه کارآفرین و حمایت از صاحبان ایده‌های فنّاور در راستای تولید نمونه اولیه (MVP)، پارک علم و فناوری گلستان با همکاری وزارت علوم و... از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دارای ایده‌های فنّاورانه و بازارگرا در قالب گرنت جوانه حمایت می‌کند.


او افزود: فاز اول این طرح تحت عنوان (طرح جوانه) مختص پایان نامه‌های کارشناسی ارشد (تا سقف حدود ۲۷ میلیون تومان) و رساله‌های دکتری (تا سقف حدود ۵۲ میلیون تومان) است و در مرحله اول این فاز گرنت تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال) در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یا کاربرد ان در علوم دیگر اجراء خواهد شد.


غفاری ادامه داد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند با ثبت‌نام در طرح گرنت جوانه (تاد) تا تاریخ ۲۳ اسفندماه از حمایت‌های این طرح برای انجام پروژه‌های خود در قالب پایان‌نامه‌های فناورانه و رساله‌های بازارگرا برخوردار شوند.

او گفت: اعتبار این طرح از طریق صندوق پژوهش استان به عنوان کارگزار پرداخت خواهد شد و مبلغی که در مجموع پرداخت می‌شود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.


رئیس پارک علم و فناوری گلستان ادامه داد: پارک گلستان به عنوان یکی از ۱۹ پارکی است که برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.