سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

شناسایی ۲۲۴ مبتلای جدید کرونا در لرستان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعداد مبتلایان کرونا در این استان با شناسایی ۲۲۴ بیمار جدید به ۶۹ هزار و ۳۱۹ نفر رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،کوشکی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعداد مبتلایان کرونا در این استان با شناسایی ۲۲۴ بیمار جدید تا تاریخ ۱۸ اسفند ماه به ۶۹ هزار و ۳۱۹ نفر رسید.

مریم کوشکی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها، افزود: تا این تاریخ ۲۳۲ هزار و ۹۸۰ نمونه مشکوک تست مخاطی کرونا به آزمایشگاه‌های تشخیص استان ارسال و از این تعداد پاسخ ۲۳۲ هزار و ۴۸۰مورد اعلام شده است.

او بیان کرد: از این تعداد نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های مرجع استان، ۱۶۳ هزار و ۱۶۰ مورد منفی بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه اکنون ۱۴۷ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند اظهار داشت: تاکنون یک هزار و ۳۵۵ نفر از مردم این استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

کوشکی با اشاره به فوت ۲ بیمار کرونایی استان از ۱۷ تا ۱۸ اسفند اضافه کرد: باتوجه به شیوع کرونای انگلیسی، مردم استان با دوری از تجمعات، دورهمی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از خود و فرزندانشان مراقبت کنند.

او ادامه داد: بر همین اساس از تمامی مردم لرستان تقاضا می‌شود در خصوص رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک، کاهش تردد‌های غیر ضروری، مسافرت‌های بین شهری و حذف تجمعات خطر آفرین از جمله حضور در آرامستان‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، کوهدشت، پلدختر، دلفان، سلسله، دورود و ازنا در وضعیت زرد و رومشکان و چگنی در وضعیت آبی شیوع کرونا قرار دارند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.