سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۵۶ کودک در استان سمنان از تحصیل بازماندند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در سال تحصیلی جاری در پایه اول ۳۵۶ کودک بازمانده از تحصیل در استان سمنان شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت :تجلیل از معلمان در هفته گرامیداشت مقام معلم در سال آینده در دستور کار است و از هم‌اکنون به فکر انجام مقدمات اجرای باشکوه این آیین هستیم.

او افزود : برای برگزاری آیین گرامیداشت روز معلم، اعتباراتی نیاز است که امیدواریم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تخصیص اعتبار مدنظر کمک حال آموزش و پرورش استان سمنان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد :اجرای دقیق ساز و کار‌های مفاد قانون حمایت از اطفال و نوجوانان مصوب اردیبهشت ۹۹ در انسداد مبادی بی‌سوادی و بازماندگان تحصیلی همراهی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

دستورانی ادامه داد : در سال تحصیلی جاری در پایه اول ۳۵۶ کودک بازمانده از تحصیل در استان سمنان سمنان ثبت شد.

او گفت : براساس ارزیابی‌های انجام شده در مجموع کل مقاطع تحصیلی، ۷۵۷ دانش آموز از تحصیل جا ماندند و همچنین باوجود اینکه نرخ بازماندگی از تحصیل در استان سمنان پایین است، اما باید برای بازگرداندن دانش آموزان جامانده از تحصیل به امر آموزش و پرورش اقدام شود.

انتهای پیام / ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.