سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر دپارتمان روابط عمومی و ارتباطات:

آغاز و‌پایان روابط عمومی تحقیق است

حمید شکری خانقاه از تحقیق به عنوان عنصر اصلی در اثربخشی عملکرد روابط عمومی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حمید شکری خانقاه مدیر دپارتمان روابط عمومی و ارتباطات امروز در دوره آموزشی آنلاین روابط عمومی که توسط سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، بر اهمیت برنامه ریزی ارتباطی تاکید کرد و گفت: کار روابط عمومی با تحقیق و مسئله شناسی ارتباطی آغاز و با تحقیق و سنجش اثربخشی ارتباطات پایان می‌یابد.

او افزود: برنامه مهارت سنجی حرفه‌ای اروپایی در ایران در دوره آموزشی آنلاین باعث ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای و تخصصی روابط عمومی‌ها و اثر بخشی برنامه‌های ارتباطی می‌شود.

شکری خانقاه که نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی نیز هست، روابط عمومی را مدیریت هوشمندانه ارتباطات انسانی دانست و توضیح داد: مدیران روابط عمومی باید هوشمند عمل کرده و حلال مسائل ارتباطی سازمان باشند و با بهره گیری از روش‌های پژوهش افکار عمومی تعارضات سازمانی را مدیریت کنند.


این استاد دانشگاه با بیان اینکه روابط عمومی به معنای مدیریت روابط اجتماعی و روابط اجتماعی همان مدیریت کلمات و احساسات است، به عوامل تاثیر گذاردر موفقیت مدیریت روابط عمومی نیز اشاره کرد و اطلاعات و ارتباطات را به عنوان ۲ لازمه موفقیت روابط عمومی دانست.

او ادامه داد: لازمه موفقیت در مدیریت روابط عمومی ثابت قدم بودن در مطالعه، سفر و پویایی ذهن و مثبت اندیشی است، زیرا انسان افسرده نمی‌تواند ارتباط موثری با دیگران برقرار کند.

این دوره آموزشی قرار است در چهار روز و تا پایان سال ۱۳۹۹ ادامه داشت باشد. استاندارد‌های جهانی روابط عمومی راهبردی، شیوه‌های سنجش اثر بخشی ارتباطی، اصول تدوین برنامه راهبردی، اصول طراحی کمپین‌های تبلیغاتی از دیگر موضوعاتی است که قرار است در این دوره آموزشی مطرح شود.
انتهای پیام/ ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.