سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۴۶۰۰پرونده تخلف صنفی در استان سمنان

رئیس سازمان صمت استان سمنان از تشدید نظارت بر بازار و اصناف خبر داد و گفت: بیش از ۴هزار و ۶۰۰ پرونده نظارتی از نتایج بازرسی‌ها در استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل رئیس سازمان صمت استان سمنان در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۰ هزار بازرسی در سطح استان از مراکز تجاری و صنفی به انجام رسیده است، تاکید کرد: بیش از چهار هزار و ۶۰۰ پرونده نظارتی نتیجه بازرسی‌ها بوده است.

او با بیان اینکه استان سمنان نرخ مرغ را در حد نرخ‌های تعیین شده از سوی ستاد تنظیم بازار حفظ کرد، افزود: بازرسی‌ها در ایام پایانی سال تشدید خواهد شد و لازم است اصحاب رسانه در پوشش خبری این بازرسی‌ها اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از توزیع میوه مورد نیاز مردم همزمان با روز بیست و هفتم اسفند ماه ۹۹ خبر داد و گفت: سیب و پرتغال در زمره اقلامی هستند که در مکان‌های تعیین شده توسط صمت و فرمانداری‌ها و بر حسب نیاز و سهمیه هم شهرستان توزیع خواهد شد.

تشنه دل با اشاره به ذخیره بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن سیب و پرتغال در انبار‌ها برای نیاز استان سمنان در شب عید، تاکید کرد: هیچ کمبودی از این لحاظ وجود ندارد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.