سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز نوزدهم اسفند ماه؛

کشف بیش از ۱۹ هزار موادمحترقه/اجرای طرح ساماندهی دوره گرد‌ها و ضایعاتی‌ها

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز نوزدهم اسفند سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی موادمحترقه در الوند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات وامنیت شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ منصوری افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از محل ۱۹ هزار و ۸۳ عدد انواع موادمحترقه کشف و یک نفر را دستگیر شد.

دستگیری سارق وکشف خودروی سرقتی در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو پراید سرقتی در سطح حوزه استحفاظی بویین زهرا، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود: ماموران با کنترل محور‌های مواصلاتی، خودرو را در محور سه راهی حسین آباد شهرستان بویین زهرا رویت و دستور توقف آن را صادر کردند، اما راننده بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که با رعایت قانون بکارگیری سلاح و با شلیک چند گلوله به سمت خودرو آن را متوقف کردند.

سرهنگ رشید تبار اظهارداشت: پس از استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو مورد نظر، سابقه سرقت از استان همدان را دارد که در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

کشف آرد فاقد مجوز در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت:در پی دریافت خبری مبنی برنگهداری مقدار قابل توجهی آرد در یک واحد صنفی در بوئین زهرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ رشید تبار افزود: در بازرسی از محل مورد نظر ۳۵ کیسه به وزن یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم آرد فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی بویین زهرا ارزش این محموله مکشوفه را بنا به اعلام نظر کارشناسان ۷۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

اجرای طرح ساماندهی دوره گرد‌ها و ضایعاتی‌ها در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان از اجرای طرح ساماندهی دوره گردها، خریداران ضایعاتی و دستفروشان با هدف پیشگیری از سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی اظهار داشت: این طرح با به منظور پیشگیری از سرقت وافزایش امنیت اجتماعی، ساماندهی و شناسنامه دار کردن این افراد به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این راستا روز گذشته به صورت ویژه در مناطق مختلف شهرستان، اصالت ۱۰ مالک وسیله نقلیه خودرویی و موتوری دوره گرد و ۱۴ ضایعاتی فعال مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.