سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال؛

فینال زودرس گیتی پسند و مس سونگون/ شگفتی ساز‌های مرحله اول به هم رسیدند

مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۳ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز  با انجام ۳ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۵ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در این مرحله تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مقاومت البرز و کراپ الوند قزوین از گروه اول و مس سونگون، فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه از گروه دوم توانستند جواز صعود به دور بعدی رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورند. برنامه کامل مسابقات مرحله دوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی پسند اصفهان - مس سونگون/ سالن پیروزی اصفهان

حساس‌ترین و یکی از زیباترین مسابقات این هفته، فردا بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار می‌شود. تیم فوتسال مس سونگون در ۳ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر موفق شده به مقام قهرمانی دست پیدا کند و آن‌ها می‌خواهند امسال هم برای چهارمین سال متوالی این عنوان را کسب کنند. هر چند در بازی فردا کار بسیار سختی برابر شاگردان وحید شمسایی در تیم گیتی پسند اصفهان خواهند داشت. به نوعی می‌توان دیدار فردای مس سونگون و گیتی پسند فینال زودرس لیگ برتر دانست.


بیشتر بخوانید


در دوره گذشته مسابقات لیگ برتر هر ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان موفق شدند به دیدار فینال راه پیدا کنند. در آن بازی مسی‌ها توانستند در هر ۲ دیدار رفت و برگشت گیتی پسند را شکست داده و به مقام قهرمانی برسند.گیتی پسندی‌ها برای جبران آن شکست فردا با تمام توان و نیروی خود به مصاف مس سونگون خواهند رفت.

کراپ الوند قزوین - سن ایچ ساوه/ سالن یادگار امام (ره) قزوین

در دیگر بازی حسای این مرحله فردا ۲ تیم کراپ الوند قزوین و سن ایچ ساوه به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی کراپ و در سالن خالی از تماشاگر یادگار امام (ره) قزوین برگزار می‌شود. کراپ در مرحله اول بازی‌های لیگ نتایج بسیار پر نوسانی را کسب کرد، به طوری که در هفته‌های پایانی صعود قزوینی‌ها به مرحله دوم قطعی شد. به هر حال کراپ موفق شد در ۲ بازی آخرش در مسابقات لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشد و همین موضوع به آن‌ها کمک کرد تا بتوانند جواز صعود به دور دوم را کسب کنند. از طرفی دیگر سن ایچ ساوه هم از ۲ هفته قبل از پایان مرحله اول لیگ برتر فوتسال موفق شده بود صعودش را به دور بعدی مسجل کند و از همین رو آن‌ها در ۲ بازی آخر نتیجه بازی را به حریفانشان واگذار کردند.

فرش آرای مشهد - مقاومت البرز/ سالن شهید بهشتی مشهد

در دیگر بازی این مرحله فردا تیم‌های فرش آرای مشهد و مقاومت البرز به مصاف هم می‌روند. فرش آرا امسال موفق شده با جوانان خودش در لیگ برتر نمایش بسیار شگفت انگیزی داشته باشد. به گفته مجید مرتضایی سرمربی فرش آرا، این تیم امسال موفق شده نسبت به ۳ دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر، عملکرد بهتری از خود نشان دهد و همین مسئله امیدواری را در بین بازیکنان فرش آرا به وجود آورده است تا با روحیه بسیار بالایی به مصاف حریف کرجی بروند. از طرفی دیگر مقاومت البرز امسال یکی از شگفتی‌ سازهای لیگ بوده است و با نمایش خیره کننده‌ای که از خود در مرحله اول نشان داد توانست نتایج خوبی را کسب کند. مقاومتی‌ها در مرحله اول موفق شدند گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند قزوین را از پیش رو برداند و همین موضوع کار را برای فرش آرا در بازی فردا بسیار سخت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.