دیدار دوستانه فوتسال/ تایلندی‌ها برای بازی با ایران اعلام آمادگی کردند

تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است اواخر اردیبهشت ماه به تایلند رفته تا در آن جا چند بازی دوستانه با تیم‌های مختلف جهان برگزار کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان قبل از شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ قرار است اواخر اردیبهشت ماه در تورنمنتی ۱۰ جانبه به مصاف تیم‌های مختلف جهان برود. این رقابت‌ها از ۲۸ اردیبهشت تا ۲ خرداد به میزبانی تایلند و در شهر بانکوک برگزار خواهد شد. تیم‌هایی که قرار است در این تورنمنت حضور داشته باشند، شامل ایران، ژاپن، هلند، فنلاند، ویتنام، کویت، ازبکستان، امارات، اندونزی و عربستان است.

همچنین طبق برنامه ریزی که تایلندی‌ها برای این مسابقات انجام داده‌اند، بازی‌ها در ۲ گروه ۵ تیمی برگزار می‌شود و در پایان علاوه بر تیم‌های اول تا سوم، مسابقاتی هم برای تعیین تیم‌های چهارم تا نهم انجام خواهد شد.

با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به اتمام می‌رسد، قرار است بلافاصله بعد از پایان این رقابت‌ها اردوی تیم ملی برگزار شده و ملی پوشان کشورمان خودشان را برای حضور در تورنمنت ۱۰ جانبه تایلند آماده کنند.


بیشتر بخوانید


تیم ملی فوتسال کشورمان شهریور ماه سال آینده باید در مسابقات جام جهانی که به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار