سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۲۱ مرکز مثبت زندگی در استان سمنان

همزمان با سراسر کشور ۲۱ مرکز مثبت زندگی در استان سمنان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امروز در سراسر کشور دو هزار و ۴۰۰ مرکز مثبت زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستس افتتاح شد که از این تعداد ۷ مرکز در شاهرود، ۴ مرکز در سمنان، ۴ مرکز در دامغان، ۲ در گرمسار و در شهرستان‌های سرخه، مهدیشهر، آرادان و میامی هر کدام یک مرکز بود.

این مراکز بر اساس فناوری اطلاعات و بر خط است و مددجویان می‌توانند از منزل درخواست خود را در بخش‌های پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی اعلام کنند تا به آن‌ها خدمات رسانی شود.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت: در مراکز مثبت زندگی ۲۲ خدمت به بیش از ۱۰ هزار مددجویان مستمری بگیر در زمینه پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی ارائه و سبب کاهش تردد‌ها و بهینه سازی وقت افراد می‌شود.

او افزود: در این مراکز بیش از ۱۰۰ فرصت شغلی برای افرادی که دانش آموخته رشته علوم اجتماعی و مددکاری اجتماعی هستند ایجاد شده است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه این مراکز به صورت غیر دولتی و با مجوز سازمان بهزیستی فعالیت می‌کنند افزود: بمنظور تسهیل تردد و کاهش مراجعه حضوری مددجویان، محل مراکز مثبت زندگی مطابق با تراکم جمعیتی محل زندگی مددجویان جانمایی شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.