سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت اردوگاه های ساماندهی معتادان در خراسان رضوی به ٣١٠٠ نفر رسید

استاندار خراسان رضوی گفت: ظرفیت اردوگاه‌های نگهداری و درمان معتادان در خراسان رضوی امروز با افتتاح پنج مرکز به سه هزار و ١٠٠ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاح پنج مرکز نگهداری و درمان مواد مخدر با اشاره به ساماندهی معتادان متجاهر در خراسان رضوی گفت: امروز در مشهد مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر در حسن آباد بهره برداری شد که ظرفیت این مرکز در مرحله نخست ٥٠٠ نفر است و در مرحله تکمیلی در سال ١٤٠٠ به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر می‌رسد.

او افزود: همچنین امروز چهار مرکز نگهداری و درمان معتادان در سبزوار، نیشابور، قوچان و تربت حیدریه با ظرفیت نگهداری و درمان ٨٠٠ نفر افتتاح شد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با حمایت نهاد‌های مرتبط، ظرفیت نگهداری و درمان معتادان در سال ١٤٠٠ به هشت هزار و ٨٠٠ نفر می‌رسد.

معتمدیان بیان کرد: خراسان رضوی به دلیل دارا بودن مرز‌های طولانی و همجواری با یکی از مراکز عمده تولید مواد مخدر در دنیا، از استان‌های درگیر در این حوزه است.

او تصریح کرد: خوشبختانه در همراهی و تعامل موجود بین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، مرزبانی و اطلاعاتی و حمایت همه جانبه دستگاه قضایی در سال جاری عملکرد خوبی در امر مبارزه با مواد مخدر داشته‌ایم.

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.