سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه‌های شبکه جهانبین در شب بعثت پیامبر به روی آنتن می‌رود

معاونت سیمای جهان بین با تولید ویژه برنامه‌های شب‌های بام ایران و پیامبر مهربانی بیست و هفتمین روز از ماه پر برکت رجب را گرامی می‌دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری نیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: معاونت سیمای جهان بین با تولید ویژه برنامه‌های «شب‌های بام ایران» و «پیامبر مهربانی» بیست و هفتمین روز از ماه پر برکت رجب را گرامی می‌دارد.

او افزود: رضا قاضی تهیه کننده و کارگردان برنامه شب‌های بام ایران با دعوت از میهمانان و خوانندگان استانی این شب را برای بینندگان به یاد ماندنی می‌کند.


بیشتر بخوانید


افشاری نیا اضافه کرد: نمایش طنز مش عامو با بازی محمدرضا لله گانی در کنار مجریان برنامه وحید علیدادی و فخری قائدی، استان گرد، موسیقی تصویر، نماهنگ، گزارش‌های مردمی، دعوت از شاعران استانی و خواننده شو از بخش‌های زیبا و متنوع این برنامه هستند که در شب بعثت پیامبر رحمت ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ تقدیم مخاطبان سیمای جهان بین می‌شود.

او ادامه داد: برنامه پیامبر مهربانی هم در روز مبعث از ساعت ۹ تا ۱۱ به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نیکبخت و اجرای مینا حیدری، عماد صدری نژاد و گزارشگری محمد یگانگی از شبکه استانی جهان بین پخش می‌شود.

افشاری نیا گفت: گزارش‌های شاد مردمی، موسیقی تصویر، دعوت از خوانندگان و شاعران استانی، ورزش باستانی و دعوت از کارشناس مذهبی و صحبت پیرامون شخصیت والای حضرت محمد (ص)، پیام و اهداف مبعث از منظر قرآن کریم و وظیفه مسلمانان در قبال بعثت از بخش‌های متنوع برنامه هستند.

او افزود: معاونت صدای جهان بین هم با تولید و پخش برنامه رسول مهربانی روز بعثت حضرت محمدمصطفی (ص) خاتم رسولان را جشن می‌گیرد.

افشاری نیا اضافه کرد: رسول مهربانی در روز مبعث ساعت ۹ تا ۱۱ به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی، گویندگی زهرا خنکداری و گزارشگری مجید عالی پور، زنده و مستقیم از رادیو جهان بین پخش می‌شود.

او ادامه داد: مبحث کارشناسی ویژه شخصیت حضرت محمد (ص) و بعثت ایشان، گزارش‌های شاد مردمی، بسته‌های صوتی همکاران افتخاری (شعر و آنونس)، موسیقی و ترانه، پخش قطعاتی از فیلم محمد رسول الله، تلفن و پیامک از بخش‌های متنوع این برنامه هستند.

افشاری نیا گفت: معاونت خبر چهارمحال و بختیاری هم با تولید چهار گزارش ویژه مبعث برای پخش در بخش‌های خبر تلویزیون و رادیو و انعکاس در فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیمای استان، پوشش خبری برنامه‌های اجرایی مرتبط با عید مبعث در سطح استان و شهرستان‌ها در بخش‌های خبری تلویزیون و رادیو و تولید دو تیزر مناسبتی برای پخش در ابتدای بخش‌های خبری و انتشار در فضای مجازی خبرگزاری، این عید فرخنده را جشن می‌گیرد.

او در پایان افزود: معاونت فضای مجازی هم با معرفی ویژه برنامه‌های صدا و سیما در فضای مجازی و تقطیع و بارگذاری قطعات کوتاه برنامه‌ها در تمامی بستر‌ها بزرگترین روز تاریخ بشریت و مبعث حضرت محمد (ص) را ارج می‌نهد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.