سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت ۱۱ فرهنگی اهوازی در طرح ملی شهید سردار سلیمانی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از مشارکت ۱۱ نیروی مراقب سلامت و فرهنگی جهادی آموزش و پرورش این ناحیه در طرح ملی شهید سلیمانی خبر داد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: طرح شهید سلیمانی با هدف شکستن زنجیره انتقال کوید ۱۹ در ۳ محور مراقبت، حمایت و نظارت در کشور اجرا می‌شود و ۱۱ نیروی مراقب سلامت و فرهنگی داوطلب و جهادی آموزش وپرورش ناحیه یک اهواز در این طرح ملی مشارکت می‌کنند.

 او افزود: در این طرح نیروی‌های مراقب سلامت مدارس و نیرو‌های داوطلب دیگر واحد‌های آموزشی با نیرو‌های مراکز بهداشتی در تشدید نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و اعمال قانون‌های ضد کرونایی، آموزش و فرهنگ سازی و برنامه ریزی دقیق برای اعمال محدودیت‌های هوشمند در تعطیلات همکاری می‌کنند.

 اجرای طرح شهید سلیمانی تحت عنوان طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله محور با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در کشور انجام می‌شود و این طرح با ارائه مراقبت‌ها و خدمات ضروری بهداشتی، شناسایی زود هنگام کرونا در افراد در معرض تماس نزدیک در خانوار و محل کار مبتلایان، قرنطینه خانگی و غیر خانگی و مراقبت از گروه‌های در معرض خطر، توسعه درمان سرپایی و ارتقاء کیفیت مراقبت‌های بستری سیاست‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.