سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

شهرک فرهنگیان چترود تعیین تکلیف می شود

پورابراهیمی گفت: شهرک ۲۴۰ واحدی فرهنگیان چترود که مدت‌ها بلا تکلیف مانده است در سفر استاندار کرمان به بخش چترود تعیین تکلیف می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود در سفر استاندار کرمان به چترود مشکلات اولیه مردم در این بخش مد نظر قرار گیرد.

او افزود: هماهنگی لازم با مدیران استانی مربوطه برای سفربه چترود برای رفع مشکلات بخش چترود انجام شده است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از اولویت‌های ما در این سفر حل مشکل واگذاری زمین در روستا‌ها از طریق بنیاد مسکن است که در برخی روستا‌ها کار انجام شده و در برخی با مشکل مواجه شده ایم که قرار است در این سفر مجموعه تقاضا‌ها در این حوزه مشخص شود.

او ادامه داد: حل مشکل آب آشامیدنی مناطق مختلف شهری و روستایی چترود که درخواست مردم صدور مجوز‌های لازم از طرف وزارت نیرو برای حل مشکل آب است که قرار است در این سفر مورد پیگیری قرار بگیرد و با دستور استاندار اجرا شود.

پورابراهیمی گفت: تعیین تکلیف شهرک ۲۴۰ واحدی فرهنگیان چترود که مدت‌ها بلا تکلیف مانده است از جمله موارد قابل طرح در سفر روز جمعه استاندار به این منطقه است.

او گفت: پیشنهاد جابه جایی این شهرک با حضور مدیران راه و شهرسازی و سایرین قرار است جمع بندی و تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین بخشی از امور مربوط به راه ورودی چترود انجام شده، اما نیازمند تامین اعتبار و مجوز‌های بعدی است.

پورابراهیمی از جمع بندی طرح پایش تصویری امنیتی و ترافیکی چترود در سفر استاندار خبر داد و افزود: فردا طرح پایش تصویری در چترود نهایی می‌شود.

او به استقرار نمایندگی اداراتی که در بخش چترود حضور ندارند به جای راه اندازی دفاتر اشاره کرد و گفت: قرار شد این ادارات در شهرداری سابق مستقر شوند و در این سفر این تصمیمات در این خصوص جمع بندی و این اقدام سریع‌تر انجام شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی حل مشکل گازرسانی به تعداد اندکی از روستا‌های فاقد گاز باقی مانده چترود را به عنوان دیگر دستور کار سفر فردا عنوان کرد و گفت: حل مشکل معین اقتصادی با مجموعه فولاد در منطقه دیگر دستور کار سفر فردا است که قرار است نشست مشترک با مدیرعامل این مجموعه در دستور کار قرار گیرد.

پورابراهیمی به تکمیل ساختمان مرکز بهداشت چترود که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اشاره کرد و بیان داشت: قرار است با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی با اختصاص اعتبارات ملی و استانی این طرح سریع‌تر راه اندازی شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در این سفر  رفع مشکلات آنتن دهی روستایی و شهری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اوبیان داشت: تعیین تکلیف وام‌های کشاورزی با حضور مدیر بانک کشاورزی استان کرمان در خصوص بند خ ماده ۳۳ قانون برنامه ششم که مجلس به تمدید این قانون برای سال آینده برای تخصیص اعتبار رای داده است تعیین تکلیف خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حل مشکل زمین‌های کشاورزی که اسناد آن همچنان در اختیار منابع طبیعی است و به کشاورزان واگذار نشده یکی از موضوعات مهم این سفر است که بررسی می‌شود.

او در ادامه گفت: در این سفر قرار است افتتاح بزرگترین گلخانه هیدروپونیک و افتتاح مجموعه ۶۹ هکتاری کشاورزی صنعتی در چترود در دستور کار قراربگیرد.

پورابراهیمی اظهار داشت: بهره برداری از آسفالت معابر روستایی و شهری و بازدید از حوزه مشاغل خانگی در ده زیار از جمله برنامه‌های سفر روز جمعه است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.