سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غرس بیش از چهار هزار اصله درخت مثمر در بافق

شهردار بافق گفت: تا پایان پویش هر شهید یک نهال، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع فضای سبز به مجموعه شهری اضافه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید علی نوروز زاده شهردار بافق در حاشیه اجرای طرح هر شهید یک نهال در شهرک امام حسین (ع) این شهرستان، گفت: باتوجه به برگزاری کنگره چهار هزار شهید استان یکی از اقداماتی که در این ایام برنامه‌ریزی شده است کاشت نهال به یاد چهار هزار شهید استان است.

او افزود: این پویش از اوایل اسفندماه شروع شده و تا پایان فصل کاشت ادامه دارد.

نوروز زاده تصریح کرد: چهار هزار نهال در محلات و بوستان‌های مختلف شهر با حضور اقشار مختلف از جمله روحانیون، خانواده شهدا، کارمندان، کارگران، مدافعان سلامت، فرهنگیان و سایر اقشار مردم غرس می‌شود.

شهردار بافق اظهار داشت: قاعدتاً فضای سبز متعلق به مردم است و چه بهتر که با دست خودشان کاشته شود تا بهتر از آن نگهداری کنند.

او ادامه داد: سعی شده از درختانی استفاده شود که مثمر هستند و با آب و هوای شهر بافق سازگار باشند که عمدتاً درخت زیتون، خرما و عناب برای این پویش در نظر گرفته شده است.

نوروز زاده افزود: تا پایان این پویش پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع فضای سبز به مجموعه شهری اضافه شود.

سرهنگ طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق هم گفت: در این طرح به محلاتی که از فضای سبز مناسبی برخوردار نیستند توجه بیشتری شده و توجه بیشتر به اماکن محروم باعث جرم زدایی می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.