سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی تمامی مراکز گردشگری در سامان

فرماندار شهرستان سامان گفت: تمامی اماکن گردشگری در مدت اعلام شده به‌صورت کامل تعطیل است و با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کمال اکبریان فرماندار شهرستان سامان اظهار داشت: این شهرستان به دلیل وجود رودخانه زاینده‌رود، حدود ۲۰ هزار هکتار سطح باغات و اماکن تفریحی و گردشگری که در سطح آن واقع شده است در دوران قبل از کرونا سالیانه پذیرای دو تا سه میلیون گردشگر بوده است.

او افزود: آنچه که برای ما کار را دشوار می‌کند هم‌مرزی این شهرستان با سه شهرستان استان اصفهان است از طرفی هم‌مرزی با شهرستان‌های شهرکرد و بن نیز وجود دارد.


بیشتر بخوانید


اکبریان اضافه کرد: تمامی اماکن گردشگری در مدت اعلام شده توسط ستاد کرونای مرکز استان به‌صورت کامل تعطیل خواهد بود.

او گفت: بیش از ۹۰ خانه مسافر در شهرستان سامان در این دو هفته کاملا تعطیل خواهند بود و علیه افرادی که تخطی یا تخلف کنند با عنوان به خطر انداختن سلامت عمومی جامعه در محاکم قضایی اعلام جرم خواهد شد.

اکبریان تصریح کرد: با پلاک‌های مربوط به استان خوزستان علاوه‌بر جریمه به‌صورت ویژه برخورد خواهد شد، چون باتوجه به قوانین وضع شده حضور این افراد در چهارمحال و بختیاری به‌نوعی یک جرم آگاهانه خواهد بود.

او ادامه داد: آنچه که مسلم است نوروز امسال هم مثل پارسال به‌دور از دید و بازدید‌ها و مسافرت‌ها برگزار خواهد شد و مردم هم امسال را تحمل کنند تا ان‌شاالله سال آینده نوروزی عادی را داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.