فرماندار سامان گفت: با هرگونه تردد غیرضروری به این شهرستان قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرماندار سامان گفت: به منظور کنترل ویروس کرونا و خروج این شهرستان از وضعیت قرمز گروه‌های شغلی دو، سه و چهار تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و با هرگونه تردد غیرضروری به این شهرستان قاطعانه برخورد خواهد شد.

او افزود: با قرمز شدن وضعیت شهرستان سامان به دلیل گسترش ویروس کرونا، صبح امروز جلسه فوری مقابله با این ویروس در محل فرمانداری برگزار شد.


بیشتر بخوانید


اکبریان اضافه کرد: در این جلسه تصویب شد، به منظور کنترل ویروس کرونا و خروج این شهرستان از وضعیت قرمز با هرگونه تردد غیر ضروری به این شهرستان قاطعانه برخورد شود.

او ادامه داد: گروه‌های شغلی دو، سه، و چهار تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و اکیپ‌های نظارتی با محوریت شبکه بهداشت شهرستان از همین امروز در راستای اجرای این مصوبه در شهر شروع به بازدید میدانی کرده‌اند.

اکبریان گفت: در راه‌های اصلی شهر که شامل جاده جعفرآباد به سامان و تیران به سامان است علاوه بر استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف، عوامل انتظامی نیز در این محور‌ها مستقر شدند، همچنین نظارت جدی بر کوره‌راه‌های منتهی به این شهرستان نیز در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت و با هرگونه ورود و یا خروج غیر ضروری با جدیت برخورد و متخلفین را شامل جرائم سنگین خواهند شد.

او افزود: این وضعیت تا اطلاع ثانوی و کاهش میزان ابتلا به ویروس کرونا در سامان برقرار است و اجازه نخواهیم داد افرادی با بی‌توجهی و سهل‌انگاری، سلامت مردم این شهرستان را به خطر انداخته و باعث گسترش ویروس کرونا شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار