سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار مشهد خبر داد؛

بهره برداری از دومین دسترسی ایستگاه مترو شهید کاوه مشهد

شهردار مشهد گفت: دسترسی دوم ایستگاه شهید کاوه با هزینه ۱۷۰ میلیارد ریال انجام شده و در راه اندازی این ایستگاه به دسترسی مناسب افراد دارای معلولیت توجه ویژه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا کلایی شهردار مشهد در مراسم بهره برداری از دومین دسترسی ایستگاه مترو شهید کاوه مشهد،گفت: پروژه‌های عمرانی زیادی در نقاط مختلف شهر در حال اجراست که تعدادی از آن‌ها از جمله پایانه و توقفگاه بزرگ آزادی پنجشنبه این هفته توسط رئیس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

کیانوش کیامرز مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: در ایستگاه‌های شهید کاوه، الندشت و سعدی خط دو قطار شهری مشهد تنها یک دسترسی به بهره‌برداری رسیده بود که اکنون دسترسی دوم ایستگاه شهید کاوه نیز افتتاح شد و دراختیار شهروندان قرار گرفت.


بیشتربخوانید

حفاری ۱۷ کیلومتر از خط سوم قطارشهری مشهد به پایان رسید


او افزود: دسترسی دوم ایستگاه شهید کاوه، دو پله برقی و آسانسور برای استفاده افراد دارای معلولیت و سالمندان دارد و دسترسی دوم در ایستگاه سعدی نیز تا پایان سال و ایستگاه الندشت تا اوایل سال آینده آماده بهره برداری می‌شود.

حمید رضا موحدی زاده نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: توسعه صنعت مدرن قطارشهری کار بسیار سخت و دشواری است، در عین حال، بهره‌گیری از این صنعت حمل و نقل عمومی، در کلانشهر‌ها نقس به سزایی در تسهیل و روان‌سازی ترافیک، غلبه بر آلودگی هوا و بحث‌های پدافند غیرعامل دارد و جا به جایی مسافر نیز در سریعترین زمان ممکن میسر می‌شود.

او افزود: امید است علیرغم همه تنگنا‌ها و مشکلات مالی پیش‌روی کشور و مدیریت شهری، به وعده‌های داده شده در سال ۱۴۰۰ دست یابیم و ایستگاه سلامت و پایانی خط ۲ نیز در سال ۱۴۰۰ تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 

انتهای پیام//ز.ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.