سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع در بازسازی منازل آسیب دیده از آبگرفتگی در بندرماهشهر در گروی همکاری بانک‌ها

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر تسریع در بازسازی منازل آسیب دیده از آبگرفتگی‌ها در این شهرستان را منوط به همکاری بانک‌ها در ارائه تسهیلات دانست.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از ستاد بازسازی منازل آسیب‌دیده ناشی از بارندگی‌ها و آبگرفتگی‌های اخیر و روند اجرایی احداث این منازل اشاره کرد و گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ویژه منازل مسکونی آسیب‌دیده ناشی باید همکاری بیشتری داشته باشند.

او با بیان اینکه مردم آسیب‌دیده در روند بازسازی همکاری بسیار خوبی داشتند و همین موضوع در تسهیل فرایند اجرایی این عملیات تأثیر بسزایی داشت، افزود: همچنین بنیاد مسکن با حداکثر امکانات و ماشین‌آلات حضور بسیار پررنگی در این روند داشت که این موضوع جای تقدیر فراوان دارد.

بندری اظهار کرد: حضور امیدبخش نیرو‌های جهادی نیز در بازسازی منازل آسیب‌دیده و همچنین از ابتدای بحران آب‌گرفتگی بسیار مؤثر و قابل تقدیر بود و نشان داد نیرو‌های جهادی در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها پای کار هستند و نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر بیان داشت: امیدواریم با همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های متولی، بانک‌های عامل، نیرو‌های جهادی و مردم هرچه سریع‌تر روند بازسازی منازل آسیب‌دیده و رنج و محنت آسیب‌دیدگان از بارندگی‌های آذرماه به پایان برسد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.