سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل زیرساخت‌های منطقه گردشگری دلفارد جیرفت

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان کرمان از تکمیل زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری دلفارد در شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا بردبار،معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های گردشگری منطقه دلفارد با اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی تکمیل می‌شود، گفت: در این فاز عملیات آب‌رسانی به منطقه مذکور انجام می‌شود.

او اظهار کرد: در فاز قبل عملیات ساخت راه و ورودی به منطقه دلفارد با اعتباری برابر با ۲ میلیارد ریال انجام شد.

بردبار با بیان اینکه آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری مناطق مختلف استان به طور مستمر در حال پیگیری است، بیان کرد: با توجه به اینکه منطقه نمونه گردشگری دلفارد در یکی از مسیر‌های شاخص گردشگری استان قرار دارد، معرفی و اطلاع رسانی دقیق جاذبه‌های گردشگری این منطقه امری مهم و ضروری است.

او اظهارکرد: در منطقه ییلاقی دلفارد می‌توان جاذبه‌های دیدنی با چشم‌اندا‌هایی زیبا و بکر را به واسطه حضور رودخانه‌ها، آبشارها، باغ‌ها و نیز کوه‌ها و ارتفاعات زیبا و چشم‌نواز آن مشاهده کرد و این منطقه به‌دلیل همین طبیعت مطبوع، یکی از پرترددترین روستا‌های شهرستان جیرفت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.