سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی پایگاه های جشن نیکوکاری در میادین اصلی شهرهای کردستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از برپایی پایگاه جشن نیکوکاری در میادین اصلی شهر‌های استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد رسول شیخی زاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود جامعه و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال برگزاری جشن نیکوکاری متفاوت بوده و بیشتر از روش‌های نوین و الکترونیکی برای جمع‌آوری کمک‌ها بهره گرفته می‌شود.

شیخی زاده گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این جشن در روز ۱۳ اسفند با همکاری آموزش و پرورش و از طریق سامانه شاد، روز ۱۴ اسفند در هر شهرستان‌ها با برپایی یک پایگاه در میادین اصلی شهر و روز ۱۵ اسفند در مصلا‌های نماز جمعه خواهد شد.

شیخی زاده افزود: با توجه به اینکه امسال تعداد پایگاه‌ها کاهش یافته است، بنابراین برای مشارکت خیرانی که امکان مراجعه حضوری برای اهدای کمک ندارند سامانه پیامکی #۱*۸۸۷۷* با امکان انتخاب استان و شهر مورد نظر راه‌اندازی شده است.

او یادآور شد: همچنین مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق اپلیکیشن سکه، ایوا و آپ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ نزد بانک ملی بنام کمیته امداد استان کردستان کمک‌های خود را واریز کنند.

شیخی‌زاده بیان کرد: در این جشن کودکان یتیم و نیازمند در اولویت قرار دارند و خیران می‌توانند جهت مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

امسال جشن نیکوکاری در روز‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفند با شعار"عیدی برای همه" در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.