سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی ۴ اثر هنرمند دزفولی به جشنواره فیلم آمریکا

فیلم‌های برای او، از ما، یک اتفاق کوچک و داشتن ساخته هنرمند دزفولی برای حضور در بخش مسابقه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم آمریکا انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نادر سعادتی فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: فیلم‌های برای او، از ما، یک اتفاق کوچک و داشتن از ساخته‌های سید مرتضی سبزقبا هنرمند دزفولی برای حضور در بخش مسابقه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم «Flickfair» آمریکا انتخاب شدند.

او بیان داشت: فیلم‌سازان سراسر جهان با توجه به شرایط اخیر کرونا، آثار خود را برای مخاطبان عرضه کنند و به نمایش درآورند و این جشنواره به بهترین فیلم داستانی، بهترین فیلم مستند، بهترین فیلم پویانمایی، بهترین فیلم تجربی و بهترین فیلم کمدی براساس رای هیئت داوران جایزه اهدا خواهد کرد.

سعادتی فرد با بیان اینکه هر 4 فیلم حاضر در این جشنواره، پیش از این در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی مختلفی به نمایش آمده و جوایز مختلفی دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: این فیلم‌ها جایزه بهترین فیلم از جشنواره‌­ فیلم کوتاه سکانس بیداری آبادان، جایزه‌­ بهترین فیلم از جشنواره‌­ هنری ایران ۱۴۰۴ تهران، جایزه‌­ بهترین فیلم از جشنواره ­منطقه‌ای سینمای جوان افلاک خرم‌آباد را کسب کرده اند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول تصریح کرد: اختتامیه دومین دوره جشنواره بین‌المللی «Flick-fair» آمریکا یکم مارس۲۰۲۱ میلادی مطابق با ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۹ هجری‌خورشیدی در لس‌آنجلس بزرگ‌ترین شهر ایالت کالیفرنیای آمریکا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.