سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع پیکر پاک ۱۰شهید دفاع مقدس در مازندران

پیکر پاک ۱۰شهید دوران دفاع مقدس امروز در شهرهای مختلف مازندران به صورت خودرویی تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،پیکر‌های مطهر ۱۰شهید دوران دفاع مقدس (هشت شهید گمنام و ۲ شهید دارای هویت) امروز یکشنبه ۱۰ اسفند در شهر‌های بهشهر، قائم شهر، آمل، محمودآباد، چالوس و رامسر بصورت خودرویی تشییع شد.

شهرستان بهشهر میزبان دو شهید است که یک شهید ۲۱ساله از تک دشمن در سال۶۷ در منطقه فاو و شهید دیگر ۱۸ساله از عملیات کربلای۵ شلمچه به شهادت رسیدند. این دو شهید در دانشگاه آزاد بهشهر خاکسپاری می‌شوند.

دو شهید ۲۰ و ۱۷ ساله به ترتیب از عملیات کربلای۵ شلمچه و عملیات والفجر یک در فکه شهید و شناسایی شدند که در دانشگاه آزاد چالوس به خاک سپرده می‌شوند.

همچنین دو شهید ۲۴ساله از عملیات کربلای۸ در شلمچه و ۱۸ساله از عملیات محرم شرهانی در دانشگاه آزاد آیت‌الله آملی آمل تدفین می‌شوند.

دو شهید ۱۸و۲۷ ساله رامسر به ترتیب از عملیات محرم منطقه شرهانی و عملیات والفجر یک منطقه فکه شهید که در پارک شهرداری (شهدا) رامسر خاکسپاری خواهند شد.

پیکر سرباز وظیفه ارتش شهید علی اکبر محمدی فرزند جان محمد که در یازدهم دی ماه ۵۹ در درگیری میمک به شهادت رسید، پس از ۴۰سال به زادگاهش قائم شهر باز گشت که امروز به خانه ابدی کوچ خواهد کرد.

بسیجی شهید منوچهر تقدّسی فرزند عسگری چهارم مرداد ۱۳۴۴ در شهرستان محمودآباد به دنیا آمد و ۱۹ بهمن ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکّه به شهادت رسید. پیکر پاک این شهید ۱۱ آبان امسال تفحص شده است.

پیکر شهید جاویدالاثر منوچهر تقدّسی که ۱۱ آبان امسال تفحص شده پس از ۳۸سال به زادگاهش شهرستان محمودآباد بازگشت و امروز به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.