سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکنون بیش از ۲۰ هزار بوشهری کرونا گرفته‌اند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۲۰ هزار و ۱۶ نفر بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۸۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

دکتر کشمیری تاکید کرد: امروز دو مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا آقایی با ۸۲ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون و خانمی با ۶۵ سال سن با سابقه بیماری مزمن ریوی در استان بوشهر به ثبت رسید.

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۶ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۸ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۰ هزار و ۱۶ بوده است.

دکتر کشمیری بیان کرد: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۵ اسفند ۸۸۳ مورد بوده است که از این تعداد ۸۶۵ نفر مورد مثبت قطعی و ۱۸ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطری برای استان است که نیازمند رعایت ضوابط بهداشتی از سوی تمام افراد است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: از آحاد مردم خواهشمندیم دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.