سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشتی شهروندان شادگانی با ماسک

سرپرست فرمانداری شادگان از افزایش ۷۰ درصدی استفاده از ماسک از طرف شهروندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری‌ پور سرپرست فرمانداری شادگان گفت: استفاده از ماسک بین مردم شهرستان با اعمال محدودیت و ممنوعیت کرونایی، به حدود ۷۰ درصد رسیده است.

او افزود: پیش از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی در شادگان کمتر از ۱۵ درصد مردم این شهرستان از ماسک استفاده می‌کردند و نتیجه آن افزایش افراد ابتلا به ویروس کرونا بود.

صبری پور با بیان اینکه استفاده از ماسک به تنهایی برای مقابله با ویروس کرونا کافی نیست و مردم باید شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به‌طور دقیق رعایت کنند، اظهار داشت: بر اساس توصیه‌های مرکز بهداشت و فعالان کادر بهداشت و درمان، مردم باید نسبت به استفاده صحیح و تعویض مستمر ماسک‌های یک‌بار مصرف اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: بیماری کووید ۱۹ از ۲ هفته پیش در شهرستان شادگان روند افزایشی به خود گرفته که این مورد ناشی از رعایت نکردن اصول بهداشتی بود و در صورتیکه مراقبت و نظارت لازم انجام نگیرد، شاهد سیر صعودی بیماری و ایجاد مشکل در بیمارستان‌ها خواهیم بود.

این مقام مسئول بیان کرد: اعمال محدودیت و ممنوعیت جدید کرونایی و رعایت مناسب قوانین بهداشتی از سوی مردم شادگان در ۲ هفته آینده مشخص خواهد شد و امیدواریم آمار ابتلای به ویروس کرونا در این شهرستان روند کاهشی به خود بگیرد و در این زمینه از همکاری شهروندان، اصناف، تشکل‌های مردمی و مسوولان شادگان در ۱۰ روز اخیر برای پیشگیری و درمان بیماران کرونایی در این شهرستان قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.