متخصص بیماری‌های عفونی بیمارستان شهدای ایذه گفت: آمار بیماران کرونایی در این شهرستان روبه افزایش است و تخت‌های بیمارستانی پر شده است.

جعفری متخصص بیماری‌های عفونی بیمارستان شهدای ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: برخی از شهر‌های استان خوزستان از نظر شیوع بیماری کرونا ویروس قرمز شده و در شهرستان ایذه بیماران سرپایی و بستری افزایش یافته است و همچنین آمار بیماران نیازمند به آی سی یو روند افزایشی دارد.

او با بیان اینکه بخش‌های بیمارستان شهدای ایذه رو به پر شدن است و تخت کافی نداریم، افزود: تخت‌های آی سی یو پر شده است و به دلیل زیاد شدن تعداد بیماران کاهش فشار اکسیژن داریم بنابراین از مردم تقاضا داریم اصول بهداشتی را رعایت کنند.

جعفری بیان داشت: کرونا همه گروه‌های سنی را درگیر می‌کند و هم اکنون بیمار ۴۰ ساله در بخش آی سی یو داریم که وضعت اکسیژن مناسبی ندارد.

متخصص بیماری‌های عفونی بیمارستان شهدای ایذه تصریح کرد: مردم به مصوبات ستاد مقابله با کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مانند زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی مرتب دست ها، پرهیز از دور همی‌ها و برگزار نکردن هر گونه مراسم عروسی و ترحیم کادر  بهداشت و درمان را یاری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار