سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

اشاعه فرهنگ اقامه نماز و زکات نیاز به فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در موضوع ترویج و اشاعه فرهنگ اقامه نماز و زکات نیازمند اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه مشترک شورای اقامه نماز و زکات اظهار داشت: مکاتبات لازم با دستگاه‌های اجرایی برای اقامه نماز جماعت در یک مکان مناسب انجام شده است، شرکت مدیران و کارکنان ادارات در نماز جماعت موجب تقویت حس مسئولیت پذیری و مردم‌داری در بین آن‌ها می‌شود.

او با اشاره به اینکه در موضوع ترویج و اشاعه فرهنگ اقامه نماز و زکات نیازمند اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی هستیم، افزود: خوشبختانه جلسات مرتبط با این حوزه با راهبری نماینده ولی فقیه در استان به صورت منظم برگزار و مصوبات پیگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید


مردانی اضافه کرد: مکاتبات لازم با دستگاه‌های اجرایی برای اقامه نماز جماعت در یک مکان مناسب انجام شده است، شرکت مدیران و کارکنان ادارات در نماز جماعت موجب تقویت حس مسئولیت‌پذیری و مردم‌داری در بین آن‌ها می‌شود.

او ادامه داد: باید تلاش شود فرضیه نماز جماعت در ادارات به صورت مطلوب برگزار شود.

مردانی در ادامه در خصوص در نظر گرفتن مکانی برای برگزاری نماز جماعت در بازار میلاد شهرکرد، توضیح داد: نیاز است در خصوص تعطیلی بازار در زمان اذان ظهر و عصر و مغرب و عشا به‌مدت ۲۰ دقیقه فرهنگ‌سازی صورت بگیرد و بازاریان برای اقامه نماز از مساجد واقع در بازار استفاده کنند.

او تاکید کرد: استانداری و فرمانداری‌های تابعه آمادگی لازم برای پیگیری امورات مربوط به دو فرضیه نماز و زکات را دارند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.