سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی استاندار کرمان خواستار فعالیت سیاسی احزاب شد

بصیری ،فعال نبودن احزاب سیاسی را به دلیل ضعیف بودن آموزش‌های سیاسی دانست و خواستار فعالیت بیشتر احزاب در چارچوب قانون شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بصیری،رئیس ستاد انتخابات استان کرمان روز یکشنبه سوم اسفند ماه در سمینار فرمانداران استان و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان کرمان  به میزبانی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی در کشور است و همه باید زمینه حضور حداکثری و برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت بالا را فراهم کنیم.

بصیری با تبیین انتخابات از منظر سیاسی، اقتصادی و روانی و مهم خواندن مشارکت مردم اعلام کرد: داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر و روستا از هم اکنون نسبت به دریافت گواهی نداشتن سوءپیشینه اقدام کنند و کار را برای روز‌های پایانی نگذارند.

او بر اطلاع رسانی دقیق و کامل خدمات دولت به مردم تاکید و آنرا زمینه ساز افزایش مشارکت دانست.

 بصیری از فرمانداران خواست طبق زمانبندی اعلام شده، اقدامات لازم را برای برگزاری انتخابات انجام ،کمبود‌ها و نیاز‌های احتمالی را گزارش کنند.

او فعال نبودن احزاب سیاسی را به دلیل ضعیف بودن آموزش‌های سیاسی دانست و خواستار فعالیت بیشتر احزاب و گروه‌های سیاسی در چارچوب قانون شد.

در بخش نخست این نشست، دبیر ستاد انتخابات، معاون توسعه مدیریت و روسای کمیته‌ها به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

همچنین رضااشک مدیرکل سابق دفترسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری از فرمانداران و مدیران استانداری تشکر کرد و گفت: انتخابات شورا‌های روستا صرفا در روستا‌های دارای کد انجام می‌شود و ملاک در شهر‌ها نتایج سرشماری سال ۹۵ است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.