سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب به فولاد رخ تربت حیدریه رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت‌حیدریه گفت: براساس تفاهمنامه بین شرکت طوس مسیر و مجتمع فولاد رخ، از ابتدای سال آینده پساب تصفیه خانه فاضلاب تربت‌حیدریه تحویل مجتمع فولاد رخ می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا عباسی مدیرعامل شرکت آبفای تربت حیدریه گفت: تصفیه خانه فاضلاب این شهر سالانه ۶ میلیون مترمکعب پساب تولید می‌کند که از ابتدای سال آینده این پساب به مجتمع فولاد رخ تحویل خواهد شد.

او افزود: بهره برداری از شبکه و پساب تصفیه خانه فاضلاب این شهر در سال‌های قبل بر اساس قرارداد متقابل بین شرکت آب و فاضلاب تربت‌حیدریه و شرکت طوس مسیر که سرمایه گذار کنونی فاضلاب این شهر است به مدت ۲۹ سال در اختیار سرمایه گذار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آبفای تربت‌حیدریه ادامه داد: سرمایه گذار درآمد حاصل از فروش پساب را صرف انجام تعهدات خود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید


عباسی بیان کرد: این تعهدات شامل اجرای ۱۰۰کیلومتر شبکه و نصب ۲۲ هزار انشعاب فاضلاب ظرف چهار سال و احداث مدل دوم تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت ۱۲ هزار متر مکعب در سال است که تاکنون بخشی از تعهدات اجرا شده است.

او تصریح کرد: یکی از فاکتور‌های مهم و مورد نیاز مجتمع فولاد در جلگه رخ، آب است که برای رفع این نیاز اساسی، با همکاری شرکت آبفای خراسان رضوی، نماینده تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، شرکت طوس مسیر و مجتمع فولاد رخ، تفاهمنامه مربوط به تحویل پساب به مجتمع فولاد هفته قبل به امضا رسید.

مدیر عامل شرکت آبفا تربت حیدریه تأکید کرد: تحویل پساب به مجتمع فولاد رخ، باعث حفظ منابع آب شرب منطقه و کمک به حفظ محیط زیست است که زمینه توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال را به همراه دارد.

انتهای پیام/ا. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.