سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان:

۵۰۶ کیلومتر شیار لرزاننده در مسیر‌های سیستان و بلوچستان نصب شد

کرد گفت: راهداران به منظور افزایش ایمنی تردد جاده‌ای امسال اقدام به نصب ۵۰۶ کیلومتر شیار لرزاننده در راه‌های استان کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: نصب شیار لرزاننده در مسیر‌های ارتباطی سبب می‌شود رانندگان بلافاصله پس از انحراف از مسیر با دریافت هشدار‌های لرزشی و صوتی به مسیر اصلی باز گردند و بدین ترتیب از بروز حوادث احتمالی و سوانح ناگوار جلوگیری شود.

او از صرفه جویی ۳۶ میلیارد ریالی در مصرف اعتبارات با راه اندازی تیم خط کشی خبر داد و افزود: عملیات خط کشی راه‌های سیستان و بلوچستان امسال توسط نیرو‌های اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های این اداره در سطح هزار و ۲۷۰ کیلومتر از مسیر‌های ارتباطی تحت پوشش با صرفه جویی ۳۶ میلیارد ریالی انجام شد به طوریکه در صورت اجرا توسط پیمانکار، بیش‌از ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شد که با این روش، تنها ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: همچنین رنگ آمیزی تعداد یکهزار و ۲۰۰ عدد نیوجرسی، ساخت ۹۵ عدد پایه‌های تابلو و چراغ چشمک زن و تعمیر و نصب ۳۵۲ چراغ چشمک زن سولار و برقی از دیگر اقدامات اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های این اداره‌کل در سالجاری بوده است.

او افزود: این اداره‌کل به منظور افزایش ایمنی تردد کاربران جاده‌ای در این مدت اقدام به نصب ۲ هزار و ۸۰۰ عدد علائم ایمنی، ساخت و بازسازی ۱۵۴ متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار و نصب و اجرا تعداد ۲۰۰ عدد گاردریل کرده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.