سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش راننده فارسی در درگ ۴۰۰ متر ایران

درخشش راننده فارسی در درگ ۴۰۰ متر ایران ر روز دوم مسابقات اتومبیلرانی درگ کشور، راننده استان فارسی به ۲ طلا دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، گفت: روز دوم رقابت‌های اتومبیلرانی درگ دسته جات آزاد ایران به میزبانی مجموعه بین المللی آیلند تهران، محمد نوذری از استان فارس در ماده ۴۰۰ متر کلاس ۴ و ۶ سیلندر اتمسفر دیفرانسیل جلو بر سکوی قهرمانی ایستاد و علی دهقان نجم آبادی و محمدرضا رضازاده به ترتیب دوم و سوم شدند.

او، بیان کرد: در ماده ۴۰۰ متر کلاس ۲۰۶GT هم محمد نوذری بار دیگر با کسب کمترین زمان لازم در جای نخست قرار گرفت و مدال طلا را به خود اختصاص داد و محمدرضا رضازاده و آرین هارتونیان به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

در روز نخست مسابقات اتومبیلرانی درگ دسته جات آزاد ایران هم محمد نوذری از فارس در کلاس اختصاصی ۲۰۶ GT درگ ۲۰۰ متر موفق به کسب مقام نخست شد و امیر قائدیان دیگر راننده فارسی در جای دوم قرار گرفت.

در کلاس ۴ و ۶ سیلندر اتمسفر دیفرانسیل جلو هم محمد نوذری و امیر قائدیان بار دیگر به مقام اول و دوم دست یافتند و در کلاس اختصاصی درگ بانوان نیز نازنین زارع از استان فارس قهرمان شد.

دِرَگ یا مسابقهٔ شتاب رقابتی است که در یک مسیر مستقیم با طول مشخص، بین دو خودرو برگزار می‌شود و رانندگان در پشت خط شروع توقف کرده و با سبز شدن چراغ موسوم به درخت کریسمس شروع به حرکت می‌کنند و برنده مسابقه شرکت‌کننده‌ای است که در زمان کمتری طول مشخص ۲۰۰، ۳۰۰ یا ۴۰۰ متر را پیموده و زودتر از خط پایان بگذرد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.