سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده‌های کرمانشاه لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

رییس پلیس راه کرمانشاه گفت: جاده‌های استان با آغاز بارش‌های برف و باران لغزنده شده از همین رو لازم است رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری گفت: طبق اعلام همکاران مستقر در جاده‌ها و بخصوص گردنه ها، بارش برف از ساعات ابتدایی بامداد امروز آغاز شده و کم و بیش ادامه دارد.

او افزود: بارش در گردنه‌های بیدسرخ، مله ماس، قلاجه، حسن آباد، پلنگانه، ملندر و سرمیل از شدت بیشتری برخوردار بوده که همین موضوع می‌طلبد رانندگانی که قصد تردد از مسیر‌های یاد شده را دارند حتما زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

سرهنگ حیدری بیان کرد: اکنون هیچ راه بسته‌ای در استان وجود ندارد و با حضور تیم‌های پلیس راه و نیرو‌های راهداری تردد‌های جاده‌ای در حال انجام است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه بیان کرد: در چنین شرایطی که تردد‌ها کندتر انجام می‌شود و رانندگان محدودیت دید دارند لازم است بیش از گذشته رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه را کرده و از هرگونه شتاب خودداری کنند.

او در عین حال از شهروندان خواست در صورت امکان و تا بهتر شدن وضعیت جوی سفر خود را به تعویق انداخته و یا در صورت سفر حتما از سالم بودن وسیله نقلیه خود بخصوص لاستیک و برف پاکن خودرو مطمئن باشند.
استان کرمانشاه با بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع وسعت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.