سرپرست اداره هواشناسی قصرشیرین گفت: وزش باد شدید از دیشب تاکنون با سرعت ۲۹متر بر ثانیه معادل ۱۱۰ کیلومتر در ساعت این شهرستان مرزی را در نوردیده و ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر پرویز نجفی سرپرست اداره هواشناسی قصرشیرین گفت : وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در منطقه ادامه دارد.

او گفت : دمای فعلی هوا در قصرشیرین ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و رطوبت موجود در هوا نیز ۲۸دزصد است.

سرپرست اداره هواشناسی قصرشیرین افزود: با وجود وزش باد دید افقی در شهرستان کاهش محسوسی نداشته است و از نظر دید مشکلی نداریم.

نجفی افزود: از ابتدای سال زراعی جاری (مهرماه) تاکنون در این شهرستان ۱۴۷ میلی متر باریده است.

سرپرست اداره هواشناسی قصرشیرین گفت: از ابتدای امسال تاکنون این شهرستان ۲۱ روز درگیر گرد و خاک بود که روز‌های غبارآلود در فروردین یک روز، اردیبهشت هفت روز، خرداد ۶ روز، تیر یک روز، شهریور یک روز، آبان ۲ روز، آذرماه یک روز و بهمن ۲ روز بوده است .

خسارت تند باد در حال بررسی است

فرماندار قصرشیرین گفت: خسارت تند باد در این شهرستان که از دیشب تاکنون با سرعت ۱۱۰کیلومتر در ساعت می‌وزد در حال بررسی و برآورد است.

مراد علی تاتار افزود: ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و گروه‌ها در منطقه در حال برآورد خسارت هستند.

او افزود: قطعی برق برخی مناطق، شکستگی درختان، افتادگی برخی تیر برق‌ها، خسارت به تاسیسات زیربنایی، کشاورزی و عشایر منطقه از خسارت‌های وارده است.

فرماندار قصرشیرین افزود: دستگاه‌های امدادی برای خدمات رسانی در صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی پای کار هستند.

او گفت: با توجه به شکستگی چندین اصله درخت در سطح میادین، بوستان‌ها و خیابان‌های شهر نیرو‌های امدادی به محل اعزام و نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.