سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کشته در حادثه رانندگی/پلیس امانت دار تلفن همراه را به صاحبش برگرداند

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سوم اسفند سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان گفت:یک دستگاه خودرو تاکسی ۴۰۵ در محور اقبالیه، نرسیده به سه راه شید اصفهان واژگون شد و بر اثر این حادثه راننده جان باخت.

سرهنگ ذاکری منش با بیان اینکه علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، از رانندگان خواست؛ با سرعت مطمئنه حرکت و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضامن سلامت خود و دیگران باشند.

پلیس امانت دار تلفن همراه را به صاحبش برگرداند

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: یکی از مامور پلیس راه آزاد راه " قزوین – کرج " حین سرکشی از محوطه کار، یک دستگاه تلفن همراه را پیدا و به پاسگاه مربوطه گزارش کرد.

سرهنگ حمزه شایان مهر افزود: این مامور وظیفه شناس با پیگیری‌های فراوان، موفق شد صاحب گوشی تلفن همراه را شناسایی و تحویل صاحبش بدهد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به ارزش ۵۰ میلیون ریالی گوشی تلفن همراه گفت: مالک گوشی از این اقدام خداپسندانه مامور وظیفه شناس پلیس قدردانی کرد.

دستگیری سارق حین سرقت در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ الوند حین گشت زنی در سطح شهر به یک نفر که در حال تلاش برای بازکردن در سمت راننده پراید بود مشکوک شدند و او را دستگیر کردند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: متهم که قصد متواری شدن داشت پس از دستگیری به کلانتری منتقل و طی بازجویی‌های فنی و تخصصی اعتراف کرد که قصد سرقت پراید را داشته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.