فرماندار شهرستان البرز گفت: صنوفی که بعد از ساعت ۲۱ فعال باشند بدون هیچ عذر و بهانه‌ای پلمب می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد نصیری فرماندار البرز، در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان بیان کرد: با اعلام وضعیت فوق العاده در استان تمام صنوف موظفند راس ساعت ۲۱ محل کسب خود را تعطیل کنند و آژیر هشدار و تعطیلی توسط شهرداری و آتشنشانی در شهر به صدا در می‌آید.

نصیری افزود: اتحادیه‌ها و اصناف با جدیت بیشتر در نظارت بر فعالیت اصناف وارد شوند.

او اضافه کرد: ضروری است به منظور پیشگیری از بیماری و تجمع و دورهمی‌های شبانه پلیس راهور برای صدور جریمه‌های اعمال محدودیت پس از ساعت ۲۱ با جدیت و نظارت هر چه بیشتر ورود کند.

فرماندار البرز گفت: کنترل فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ از لحاظ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری از تجمعات بسیار مورد توجه و مورد تاکید است.

نصیری در پایان بیان کرد: برگزاری مراسم عروسی در تالار‌ها با هر ظرفیتی که دارند صرفا تا ۷۵ نفر در هر سالن، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، کمترین تعداد میهمان، با مجوز شبکه بهداشت و نظارت اماکن نیروی انتظامی امکان پذیر و برگزاری این مراسم دردر منزل و باغ ممنوع است.

نصیری از مردم خواست ببرای رعایت سلامت و حفاظت از جان مردم و جلوگیری از شیوع بیماری ضمن خوداری از حضور هرگونه مراسم عقد و عروسی در منازل، در صورت برگزاری این موضوع را به پلیس ۱۱۰ و شبکه بهداشت اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار