سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دشت آزادگان:

دام کرونا در مهمانی‌ها پهن است/ مردم در جمع کردن بساط بیماری کمک کنند

سیلاوی به خطر شیوع ویروس کرونا در مهمانی‌ها اشاره کرد و گفت: مدیریت کووید-۱۹ با همکاری مردم دشت آزادگان میسر می‌شود.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طبق بررسی‌ها و رهگیری‌های انجام شده علت ابتلا به کرونا ویروس در شهرستان، حضور در دورهمی‌های خانوادگی، مهمانی ها، مراسم عروسی، ختم و بازار‌ها و اماکن شلوغ اعلام شده است.

او افزود: خادمان مردم در همه ادارات شهرستان در قالب قرارگاه هماهنگی مبارزه باکرونا با اقدامات شبانه روزی برای جلوگیری از ابتلای مردم کووید-۱۹ و انتشار این ویروس منحوس تلاش می‌کنند، اما تا زمانیکه مردم به سهل انگاری ادامه دهند نمی‌توانیم این بیماری را مهار کنیم.

سیلاوی استفاده از ماسک، شست و شوی مکرر دست‌ها و صورت، رعایت فاصله بیش از یک متر از اطرافیان و پرهیز از حضور در تجمع‌ها را به عنوان راهکار مناسب پیشگیری از ابتلا و شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و بیان داشت: از شهروندان خواهشمندیم با رعایت اصول بهداشتی ما را در پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری و حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان یاری کنند.

فرماندار دشت آزادگان یقین داریم که ریشه کنی و جلوگیری از انتشار این ویروس با همکاری، همراهی و خودداری از برگزاری مراسم شلوغ و کاهش تردد در بازار‌ها و اماکن شلوغ میسر می‌شود، به همین دلیل از مردم می‌خواهیم با ستاد مقابله با کرونا همکاری و دیگران به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ماندن در خانه تشویق کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.