سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشتی‌های حامل روغن خام خوراکی به بندر امام رسیدند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پهلوگیری ۲ فروند کشتی حامل ۶۰ هزار تن روغن خام خوراکی در بندرگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به پهلو گیری ۲ فروند کشتی حامل ۱۶۰ هزار تن روغن خام خوراکی در بندر امام خمینی (ره) گفت: محموله روغن خام وارداتی به زودی پس از انجام تشریفات گمرکی، نظارت بهداشتی و استاندارد، به کارخانه‌های تصفیه روغن سراسر کشور ارسال می‌شود.

او با بیان اینکه واردات روغن خام خوراکی که در ماه‌های گذشته اندکی دچار مشکل شده بود در ۲ هفته اخیر واردات آن روان و منظم شده است افزود: واردات روغن خام نباتی براساس سفارش شرکت دولتی بازرگانی ایران انجام می‌شود.

جهان نژادیان با بیان اینکه چند فروند کشتی دیگر حامل روغن خام خوراکی در راه بندر امام خمینی (ره) هستند اظهار داشت: با واردات منظم روغن خام خوراکی، مشکل کمبود این کالای اساسی برطرف شده و این کالای اساسی به وفور در بازار و با نرخ مصوب وجود دارد.

این مقام مسئول پیش بینی کرد با تداوم واردات روغن خام نباتی به کشور و انتقال سریع آن به کارخانه‌های تصفیه روغن در سراسر کشور، در روز‌های پایانی سال این کالای مورد نیاز روزانه خانوار‌ها با اشباع در بازار روبرو شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.