سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری ۳ میلیون دلاری برای ایجاد خط تولید کشنده ها در ارومیه

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان غربی از سرمایه گذاری ۳ میلیون دلاری برای ایجاد خط تولید کشنده ها در آذربایجان غربی خبر داد.

حسین پزشکیان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات بررسی و مذاکرات اولیه، با ایجاد هماهنگی‌های لازم و بازدید از کارخانه سایپا دیزل، میزبان هیات مدیره سایپا دیزل در استان بودیم و تفاهم‌نامه‌ سرمایه گذاری به ارزش ۳ میلیون دلار در زمینه‌های مختلف همکاری منعقد شد.

او با بیان اینکه حجم این سرمایه گذاری تا  ۱۷ میلیون دلار قابل افزایش است گفت: تامین ماشین آلات سنگین شهرداری‌های استان و راه اندازی خط تولید کشنده kx۱ از جمله بند‌های این تفاهم نامه است.

پزشکیان اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل سازمان همیاری در راستای تامین خدمات مورد نیاز شهرداری‌های استان و تحقق توسعه پایدار شهری، از اهداف سازمان است که عقد این تفاهم‌نامه و اجرای آن گامی موثر در جهت نیل به این هدف به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خاطرنشان کرد: با اجرای این تفاهم نامه گام مهمی در تامین درآمد پایدار برای سازمان و شهرداری‌ها و نیز افزایش اشتغال و افزایش سهم استان از تولید ناخالص کشور نیز برداشته خواهد شد.

در بحث بازآماد تجهیزات و امکانات خودرو‌های متعلق به سازمان همیاری بنا داریم با تکیه بر دانش بومی کشور و نیز توان تولید داخل در گام نخست نسبت به بازآماد و به روز رسانی ماشین‌آلات سازمان و ماشین‌آلات سایر سازمان‌های اجرایی در گام‌های بعدی اقدام کنیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.