مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تا پایان سال ۴٠ کیلومتر از کریدور و محور‌های بین‌المللی منتهی به پایانه‌های مرزی استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، نشست نماینده آشوریان و کلدانیان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران سازمان همیاری شهرداری‌های کشور و استان با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به منظور انجام همکار‌ی‌های مشترک در اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های حمل‌ونقل منطقه برگزار شد.

سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این نشست تصریح کرد: با توجه به خط مشی این مجموعه مبنی بر جذب مشارکت سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، تقویت امور سرمایه‌گذاری بهترین راهکار برای تامین منابع مالی پروژه‌های راهسازی ترسیم شده است.

او ادامه داد: توانمندی‌های سازمان همیاری و شهرداری‌ها می‌تواند نقش موثری در پیشبرد فعالیت‌های این حوزه به ویژه اجرای طرح ملی آزادراه ارومیه- تبریز، تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور و آغاز کنارگذر شرقی شهر ارومیه داشته باشد.

حمزه لو افزود:در شش ماهه اول امسال، ٣٣ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور و ۵٨ کیلومتر راه بزرگراهی و راه اصلی در استان افتتاح شده و تا پایان سال ۴٠ کیلومتر از کریدور و محور‌های بین‌المللی منتهی به پایانه‌های مرزی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

او گفت:با توجه به قابلیت‌های گوناگون آذربایجان‌غربی در حوزه راه و شهرسازی استان، بسته‌های سرمایه‌گذاری متنوعی برای استفاده از ظرفیت‌های تخصصی سازمان همیاری و شهرداری‌ها وجود دارد.

در ادامه نشست، اعضا به تبادل اطلاعات، انتقال تجربه‌ها و چگونگی توسعه سرمایه‌گذاری و همفکری لازم در ایجاد راهکار‌های تسریع و تسهیل فرایند‌های سرمایه‌گذاری پرداختند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.