سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان‌های دشت آزادگان در محاصره نیرو‌های بسیجی

رییس ستاد مقابله با کرونا در دشت آزادگان گفت: در‌های بیمارستان‌های این شهرستان به منظور کنترل بیماری کرونا از طرف نیرو‌های بسیجی کنترل می‌شوند.

حمید سیلاوی فرماندار و رییس ستاد مقابله با کرونا در دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همه در‌های بیمارستان‌های این شهرستان از فردا شنبه ۲ اسفند ماه از طرف نیرو‌های بسیجی ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان کنترل می‌شوند.

او افزود: از شهروندان خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی از مراجعه به بیمارستان‌های شهرستان خودداری کنند، زیرا در مدت مذکور مراجعه‌های اداری، پذیرش همراه با بیمار کرونایی، اتراق کردن در محوطه بیمارستان‌ها و اطراف محل، تایید گواهی و مدارک پزشکی و مراجعات غیر ضروری ممنوع است.

سیلاوی با بیان اینکه فقط بیماران حق ورود به بیمارستان‌ها دارند و از ورود همراه و سایر افراد به محل جلوگیری بعمل می‌آید، اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم با بسیجی‌های مستقر در بیمارستان‌های همکاری کرده و برای حفظ سلامتی خود و دیگران توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هم اکنون ۱۱ شهرستان خوزستان شامل؛ اهواز، آبادان، دزفول، شوشتر، خرمشهر، رامهرمز، شادگان، هویزه، کارون، دشت آزادگان و بندر ماهشهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و طی ۲۴ ساعت گذشته تست یک هزار نفر در استان مثبت شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.