مدیر بیمارستان‌های نفت و شهید چمران سوسنگرد گفت: بیتوته کردن همراهان بیماران در اطراف بیمارستان‌ها سبب افزایش آمار ابتلا به کرونا می‌شود.

محمد ساعدی مدیر بیمارستان‌های نفت و شهید چمران سوسنگرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: علیرغم وقوع پیک چهارم کرونا و بحرانی بودن شرایط به لحاظ شیوع این بیماری، شاهد تداوم سهل انگاری مردم و بی توجهی آن‌ها به شیوه نامه‌های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک هستیم.

او با بیان اینکه درصد آلودگی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و به ویژه بخش‌های عفونی و مراقبت‌های ویژه به دلیل تردد بیماران کرونایی بالا است، افزود:، اما شاهد بیتونه همراهان بیماران در محوطه بیمارستان‌ها و محل‌های اطراف آن‌ها هستیم که همین امر سبب تهدید سلامتی شهروندان و افزایش خطر ابتلا به کرونا ویروس می‌شود.

ساعدی به بازی کودکان در محیط بیمارستان و تماس دست‌های آن‌ها با سطل‌های زباله که آلودگی زیادی دارند اشاره کرد و بیان داشت: علیرغم هشدار‌های مکرر، همراهان برخورد تند و نامناسبی با ماموران حراست که آن‌ها را به اجتناب از تجمع در محل دعوت می‌کنند، دارند.

مدیر بیمارستان‌های نفت و شهید چمران سوسنگرد اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم به منظور حفظ سلامتی خود و همکاری با کادر درمان و پزشکی از تردد‌های غیرضروری بخصوص عیادت بیماران تا اطلاع ثانوی خودداری کرده و مقابل زایشگاه‌ها و اتاق عمل تجمع نکنند و کادر درمان را در مهار بیماری منحوس کووید-۱۹ یاری دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.