سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موج سنگین بارش برف در راه آذربایجان غربی

کارشناس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: موج جدید بارشی از روز شنبه وارد استان می شود و بارش برف حاصل فعالیت آن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، یاسر اشتاد کارشناس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: موج جدید بارشی روز‌های شنبه تا دوشنبه فعال است و فعالیت آن به شکل برف خواهد بود.

او ادامه داد: شنبه تا یکشنبه بارش‌ها شدید است و طبق پیش بینی‌ها در ارتفاعات انتظار بارش ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتری برف و در سطح شهر‌ها احتمال بارش پنج سانتیمتر برف وجود دارد؛ بارش‌ها نیز بیشتر در شمال استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: تغییرات دمایی نیز در استان وجود ندارد درحالی که از روز پنجشنبه گذشته به میزان ۱۰ درجه سانتی گراد افت دما رخ داده است.

او اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته چالدران با کمینه دمای هفت درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهر استان بود و دمای کمینه و بیشنیه ارومیه نیز بین منفی ۶ و مثبت هفت درجه سانتی گراد در نوسان گزارش شد.

اشتاد با بیان اینکه بارش‌ها در استان امروز، جمعه پراکنده است، ادامه داد: وزش باد نیز همچنان با شدت کمتری نسبت به روز‌های گذشته در هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت.

وزش باد همچنان ادامه دارد و در مناطق جنوبی استان شدیدتر است.

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.