کارشناس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: وضعیت جوی استان از روز یکشنبه با خروج سامانه بارشی تا پایان هفته پایدار و توام با افزایش نسبی دماست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، یاسر اشتاد کارشناس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: با خروج سامانه بارشی، هوای استان به جز غبار و مه صبحگاهی پدیده خاصی را نخواهد داشت.

او اضافه کرد: در ۷۲ ساعت گذشته استان شاهد بارش‌هایی بوده که اغلب به صورت باران در نقاط جنوبی بوده و در ارتفاعات نیز برف بوده است.

کارشناس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهر‌های تکاب، اشنویه، سردشت و شاهین‌دژ با حداکثر هفت میلی‌متر بارندگی پربارش‌ترین شهر‌های استان بودند.

اشتاد اظهار داشت: طبق پیش بینی مقدار تغییرات دمایی منطقه خاورمیانه تا پایان هفته، در آذربایجان غربی یک روند افزایشی دما با حداقل ۲ و حداکثر ۱۰ درجه سانتی‌گراد است.

او  با اشاره به دما‌های کمینه و بیشینه ۲۴ ساعت گذشته شهر‌های آذربایجان غربی گفت: در این مدت، شهرستان سلماس با دمای چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و شهرستان نقده با ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان و دمای مرکز استان نیز بین منفی ۲ و مثبت یک درجه سانتی گراد در نوسان بود.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.