سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب بیش از ۱۹ هزار واحد صنفی متخلف

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پلمب بیش از ۱۹ هزار واحد صنفی استان در دوران شیوع کرونا به دلیل تخلفات کرونایی و عدم رعایت دستورهای بهداشتی خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  ابراهیم شکیبا گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از ۴۹۵ هزار مورد بازرسی توسط بازرسین بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی از مراکز، اماکن تجمعی و سایر واحد‌های صنفی و صنعتی انجام گرفته است.

او افزود: طی این بازدید‌ها ۶۷ هزار و ۲۵۷ مورد اخطار بهداشتی صادر شده و بیش از ۲۱ هزار و ۲۰۷ واحد به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به دادستانی وتعزیرات حکومتی معرفی شدند.

شکیبا گفت: همچنین طی این مدت ۱۹ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورهای بهداشتی تعطیل و پلمب شده اند.

این مسئول بیان  کرد: طی بازرسی‌های صورت گرفته ۹۵ تالار پذیرایی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی کرونا تعطیل و همچنین ۴۹۷ قلیان سرا نیز پلمب شدند.

او با اشاره به استمرار نظارت‌های بهداشتی گفت: از مردم استان درخواست داریم که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور درمراسم‌های جشن و عزا و همچنین مناسبت‌های پایان سال و استفاده از ماسک در کاهش زنجیره انتقال بیماری نقش آفرینی نمایند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همچنین از تمام افراد می‌خواهیم درصورت مشاهده هرگونه تخلف درمورد عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باسامانه بهداشت ۱۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام /ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.