سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد؛

افزایش مراجعات سرپایی بیماران مبتلا به کرونا در کرمان

صافی زاده گفت: در هفته‌های اخیر شاهد افزایش مراجعات سرپایی بیماران مبتلا به کرونا هستیم و تعداد تست‌های مثبت روبه افزایش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،صافی زاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در جلسه‌ طرح شهید سلیمانی گفت: در هفته‌های اخیر شاهد افزایش مراجعات سرپایی بیماران مبتلا به کرونا هستیم و تعداد تست‌های مثبت روبه افزایش است در دو ماه گذشته موارد بستری کاهش داشت، اما این روند نزولی اکنون در نوسان وگاهی رو به افزایش است موارد فوتی کاهش یافته و تقریبا زیر ۵ نفر فوتی داریم، اما نگرانی عمده‌ی ما افزایش موارد سرپایی است.

او ادامه داد: با توجه به ازدحام مردم برای خرید شب عید و شلوغی بازار ، خیابان‌ها و عادی انگاری، وضعیت هفته های آینده نگران کننده خواهد شد.

صافی زاده تاکید کرد: رنگ بندی شهر‌ها در قالب آبی و زرد نباید تداعی کننده‌ شرایط عادی باشد بلکه باید همت ما مضاعف شود تا این رنگبندی حفظ شود چون عادی انگاری بلافاصله رنگبندی را به سمت نارنجی و قرمز می برد.

او افزود:طرح شهید سلیمانی با همکاری هلال احمر، سپاه و تیم‌های رهگیری همچنان در حال اجرا است تا افراد مثبت شناسایی و قرنطینه شوند.

 صافی زاده تصریح کرد: سامانه ۳۷۴۷ اکنون راهنمای مردم شهر کرمان در خصوص ویروس کرونا است و تیم ها مراقبت و مشاوره‌ های لازم را به کسانی که تماس می گیرند، ارائه می دهند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.