سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان :

هنرکارت متقاضیان منطقه آزاد اروند آماده تحویل است

محمد برکت گفت: متقاضیان دریافت هنرکارت در منطقه آزاد اروند که پیامک تحویل به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی صندوق اعتباری هنر دریافت کرده اند آماده تحویل است .

محمد برکت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:تعداد ۶۳ کارت هنر برای اهالی فرهنگ و هنر منطقه آزاد اروند از سوی صندوق اعتباری هنر صادر شده است که این کارت‌ها تحویل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گردیده است.

او افزود: متقاضیان دریافت کارت هنر که پیامک تحویل به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی صندوق اعتباری هنر دریافت کرده اند با دردست داشتن کارت ملی خود از روز شنبه ۲ اسفندماه جاری با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان کارت خود را دریافت نمایند.

برکت تصریح کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا ویروس، لطفا فقط کسانی به اداره مراجعه کنند که پیامک مذکور را از سوی صندوق اعتباری هنر دریافت کرده اند. همچنین سایر افرادی که تا کنون پیامک برای آن‌ها ارسال نگردیده است در نوبت‌های بعدی این پیامک برای آن‌ها ارسال خواهد شد که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند جهت دریافت کارت هنر اطلاع رسانی مقتضی انجام خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان، هنر کارت را برای هنرمندان مهم دانست و گفت: هنر کارت پاسخ به یک خلا بود تا به عنوان شناسه هویتی شناخته شود. این کارت شناسایی به کارت مالی هم تبدیل شده است پس هنر کارت هم کار شناسایی و هم کارت مالی می‌باشد، خدمات رفاهی و تخفیفات هم به آن اضافه گردید. این کارت یک کارت چند منظوره است یعنی با بارکدی که دارد قابلیت تعریف دسترسی‌های مختلف را دارد گاهی می‌تواند جواز ورود به یک جشنواره باشد، گاهی ممکن است لینک ثبت‌نام باشد و... هر بار می‌شود دسترسی آن را تغییر داد. پس هنرمندان در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.