سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدول کشی معابر در سرایان ادامه دارد

شهردار سرایان از تداوم عملیات جدول کشی در معابر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، مطلبی پور شهردار سرایان گفت: عملیات جدول کشی و احداث آب رو در برخی معابر منطقه به ویژه مناطق کم برخوردار شهرستان به منظور بهسازی معابر، بازسازی، اصلاح جداول فرسوده و همچنین بهبود وضعیت جمع آوری و مهار آب‌های سطحی ادامه دارد.

او افزود: هدف از اجرای این پروژه‌ها جمع آوری آب‌های سطحی، تلطیف روحیه شهروندان، ارتقای سطح کیفی معابر، افزایش خدمات رسانی به شهروندان، بهسازی سیمای شهری، مناسب سازی پیاده رو‌ها و جداول حاشیه خیابان‌های شهر است.

مطلبی پور با اشاره به اجرای عملیات جدول گذاری در معابر سرایان در سال ۱۳۹۹، گفت: با اجرای این عملیات مبلمان شهری جانی دوباره گرفت و عملیات جدول کشی خیابان جانبازان با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تداوم دارد.


بیشتر بخوانید


شهردار سرایان بیان کرد: اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی برای توسعه و آبادانی شهر بسیار حائز اهمیت بوده که شهر تحت تأثیر اجرای این پروژه ها، تحولات ساختاری مثبتی را پیدا می‌کند.

او با اشاره به نقش کلیدی مشارکت شهروندان در تأمین نظافت شهر گفت: از شهروندان و کسبه درخواست می‌شود به منظور جلوگیری از بروز آبگرفتگی معابر و بوی نامطبوع جوی ها، همزمان با آغاز فصول گرم، از ریختن پسماند در معابر، به ویژه کانال‌های آب خودداری کرده و شهرداری را در آبادانی و زیباسازی شهرمان یاری کنند.

انتهای پیام/ ر ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.