دهیار روستا چشمه بید از توقف طرح جدول کشی یک خیابان روستا به دلیل مشکلات شبکه آب آن خبر داد.

حسینی دهیار روستای چشمه بید در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا مصالح لازم برای جدول کشی یکی از خیابان‌های روستا با همکاری ناظر دهیاری‌ها خریداری و تخلیه شد.

او افزود: در ابتدا به دلیل کمبود اعتبار شروع طرح به تعویق افتاد، اما پس از آن با توجه به شیوع ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی و در نهایت شروع ماه مبارک رمضان طرح اجرایی نشد.

حسینی اظهار کرد: اکنون مهمترین دلیل متوقف شدن طرح مشکلات آب روستا، نبود تانکر و مخزن ذخیره آب برای شروع کار و همچنین دستگاه پی کنی است.

دهیار روستای چشمه بید با بیان این که مسافتی که در روستا جدول کشی نشده زیاد است عنوان کرد: مصالحی که خریداری شده برای مسافت حدود ۵۰۰ متر است که دستگاه پی کنی برای این میزان به روستا نمی‌آید و پی کنی دستی نیز پر هزینه است.

او با اشاره به این که پیگیری‌های زیادی برای مشکل آب روستا انجام شده، تصریح کرد: تنها اقدام مسئولین بستن مخزن آب به جهت ذخیره سازی است تا بعد از باز کردن آن، آب به تمام شبکه برسد.

حسینی گفت: تنها در زمان سرد شدن هوا که میزان مصرف آب کاهش می‌یابد قطعی آب کم می‌شود.

دهیار روستای چشمه بید با بیان اینکه ناظر دهیاری‌ها معتقد به آغاز پروژه است، افزود: پیشنهاد کرده ایم آغاز طرح به بعد از رفع مشکل آب روستا موکول شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.