سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد؛

ایثار و از خودگذشتگی مدافعان سلامت در راه مبارزه با بیماری کرونا

کریمیان گفت: مدافعان عرصه سلامت با از خودگذشتگی و ایثار برای سلامت مردم، با بیماری کرونا مبارزه نموده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه طرح تحول نظام سلامت که در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد، گفت: در دوران شیوع بیماری کرونا در استان ، همکاران ما در عرصه سلامت با از خودگذشتگی و ایثار برای سلامت مردم با بیماری کرونا مبارزه نموده‌اند.

او ادامه داد: اگر چه بعد از پیک سوم کرونا در آبان ماه ، کشور و همچنین استان ایلام دو ماه شرایط آرامی را به لحاظ آمار مبتلایان، بستری‌ها و متوفیان این بیماری سپری کرد، اما در حال حاضر شاهد افزایش میزان آمار مبتلایان در کشور هستیم.

کریمیان اظهار کرد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی باید آمادگی کامل را برای ارائه خدمات داشته باشند تا در مواقع لازم ، تمام تمهیدات مورد نیاز برای مقابله با این بیماری فراهم باشد.

او در ادامه مطرح کرد: طرح تحول نظام سلامت طرحی شایسته از سوی دولت و وزارت بهداشت است که به عنوان یک طرح عظیم ملی با هدف خدمتگزاری به جامعه و ارتقای سطح خدمات در راه رضایتمندی مردم اجرایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: همه ما باید با جدیت و دلسوزی برای اجرای هرچه بهتر این طرح در سطح دانشگاه تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های ارزشمند این طرح ملی بیشتر از گذشته در استان استفاده شود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.