سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله علم الهدی:

امر به معروف نیازمند فرهنگ سازی است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان به دنبال ضد ارزش کردن امر به معروف در جامعه هستند لذا این فریضه باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و جمعی از مدیران این نهاد در مشهد، گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید احیا شود در این صورت مردم خود آمران به معروف و ناهیان از منکر می‌شوند.

او با بیان این‌که جوسازی علیه این فرهنگ در جامعه مانع فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر است افزود: دشمنان ما وقتی می‌خواهند به ما ضربه بزنند، کار‌های شیطانی مد نظر خود را ارزش تلقی نموده و افرادی را که با آن‌ها مخالفت کنند ضد ارزش می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: دشمن از این ابزار برای فساد استفاده می‌کند. عنصر امر به معروف و نهی از منکر یک عنصر جهادی است و این مسئله یک جهاد است و برای اجرای این وظیفه شرعی سه مرحله داریم.


بیشتر بخوانید


آیت الله علم الهدی بیان کرد: برائت قلبی، تذکر لسانی و مرحله عملی از جمله این مراحل است که باید نسبت به آن برخورد جهادی داشته باشیم.

او تصریح کرد: اگر تشکیلات امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشیم، نمی‌توانیم فرهنگ‌سازی کنیم البته در خراسان رضوی تشکیلاتی به اسم طلایه‌داران فعالیت می‌کنند و در صدد فرهنگ‌سازی این امر هستند لذا در هر استان باید تشکیلات سازی نموده و جوان‌های مخلص را به این تشکیلات دعوت کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: باید آموزش‌هایی را قرار بدهید تا فرزندانمان در همه بخش‌ها بتوانند این فعالیت جهادی را هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی انجام دهند.

 

انتهای پیام// م.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.