سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح عملیات ترمیم و پانسمان درختان آسیب دیده شهر کرمانشاه

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از اجرای طرح عملیات ترمیم و پانسمان درختان آسیب دیده شهر کرمانشاه در قالب طرح امداد درخت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرامرز رحمتی زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت : کلینیک گیاه پزشکی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در راستای حفظ و مراقبت از درختان آسیب دیده در شهر کرمانشاه و با همکاری معاونت فضای سبز مناطق هشتگانه شهرداری اقدام به ترمیم و پانسمان درختان آسیب دیده در شهر کرمانشاه کرده است.

او گفت : مراحل پانسمان درختان آسیب دیده به این صورت است که ابتدا داخل تنه درخت آسیب دیده به وسیله حشره کش سمپاشی شده و در مرحله بعد محل مورد نظر با چسب باغبانی که حاوی قارچ کش است، ترمیم و در مرحله آخر فضای خالی روی تنه به وسیله مواد ترمیمی پر می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری افزود: این کار در جهت جلوگیری از رخنه عوامل بیماری زا و گسترش آفات در تنه درختان آسیب دیده انجام می‌شود.

رحمتی زاده افزود: عملیات ترمیم و پانسمان درختان آسیب دیده شهر کرمانشاه که از مجموعه اقدامات کلینیک گیاه پزشکی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری است با همکاری فضای سبز شهرداری منطقه ۶ به عنوان اولین منطقه از سطح مناطق هشتگانه شهرداری در حال اجرا است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.